Trött, trött och trött...

... och ett jävla gnäll!
Jag vaknar trött... piggnar till en liten stund för att åter bli så förbannat trött!
Jag är trött på att vara sjuk! Så i morron blir det att uppsöka läkare (har vi ju inte sett än).
Antingen är jag sjuk som i sjuk som "alla andra" eller så är det borrelian som spökar fortfarande.
Så länge febernedsättande finns kvar i kroppen är det lite ok men sen är det kört igen. Och febern... den sitter i mina ben! Aldrig har de väl gått så långsamt!
 
Inte nog med det så sänks jag över huvudtaget när jag inte hinner återhämta mig från feber, hals- och öronont. 
Allt känns besvärligt och jag är trött på att vara besvärlig!
Det vore så lätt att bara vända trenden genom att spöa kroppen ordentligt en gång men jag är inte helt övertygad om att det är rätt metod.
En annan dag ska jag vara positiv... om jag orkar...
Tills dess sitter jag här och är trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0