Tagga Onsdag!

Då var det mötesdags på jobbet och kommer hem sent... eller åtminstone framåt kvällen.
Natanya hade gjort underverk på sitt gamla rum så nu är det beboligt för vännen!
Dessutom har hon lovat att hålla ställningarna efter skolan så jag slipper få bryt när jag kommer hem... det uppskattas!
 
I morron flyttas det! Det ska bli hiskeligt spännande att se hur det går!
Jag önskar att högarna ute på tomten försvann med men det verkar lönlöst att få människor att ta rätt på sina saker. Eftersom hjärtat dyker upp på fredag kan jag kanske få lite stöd att köra bort det som inte går att återvinna så håll koll på annonser! Det kan dyka upp en och annan intressant pryl under säljes!
Det är ganska tragiskt att jag kliver upp i övre medelåldern och behåller de blå ögonen... men skam den som ger sig! En vacker dag sker det mirakel!
 
Nähä!
Dags för ansvar!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0