Sju års olycka...

... väntas om man nu väljer att vara skrockfull!
Men i ärlighetens namn har jag inte ens lyft på spegeln därute för att se om den verkligen GÅTT sönder.
I går kväll när "vi" tittade på Paradise Hotel så hörde jag något ute. Dock var jag alldeles för febrig och seg för att överhuvudtaget reflektera mer än att jag just bara hörde något. I morse visade det sig att spegeln som väntat på sin husse hade rasat i gruset så jag ANTAR att den dog.
Så kvällen flöt med Paradise Hotel, en flock hundar och ett täcke... vad de andra diskuterade om kan jag inte svara på OM de överhuvudtaget var mer medvetna än mig.
 
Idag lutade golvet kännbart i källaren så jag antar att jag inte tillfrisknat mirakulöst under natten!
Men just nu kan jag inte känna av mer än "vanlig" hosta och jag hoppas att det får förbli så! Annars lär jag ringa vårdcentralen men efter senaste flopp där med en läkare som inte känner igen mig så känns det ganska avlägset att söka för något alls. Så.... lunginflammation... håll dig borta! Alternativet är att behandla sig själv som brukligt så slipper jag ett förhatligt läkarbesök.
 
I familjen och den nära vänkretsen hade vi funderingar på att köra lite vadslagning på huruvida människor förmår sitt eget ansvar... nu blev det inte av och tur är väl det för oddsen lutade skarpt åt ett håll och gårdagens utslag blev densamma. 
Men nu har sopbilen varit här och det betyder att dagen har börjat vare sig man vill eller inte! 
Så frukost nu och sen köra igång och inbilla sig frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0