När solen skiner i regnet!

Visst är det just så... att solen kan skina fast det regnar!
I dagarna har jag blivit väldigt imponerad av mina barn! Det som stundvis har känts hopplöst och sett ut som "ingen uppfostran" har visat sig vara så jävla rätt!
Tänk att jag kan göra rätt en gång och ha is i magen och låta livsinsikt styra istället för teoretiskt bladder.
 
Just nu är det lugnt... Shalinka står installad där det känns väldigt bra och jag inväntar en inneboende som kommer att bära med sig en fläkt av nyttigt ansvar.
Dessutom har jag över 30 år av information att hämta upp så om jag hinner låta nuet stanna till en stund kan jag kanske stilla min nyfikenhet!
 
Dagarna har sina vändor och det är nog länge sedan som jag lät mig bli förvånad över hur livet kan bete sig. Jag har förut efterlyst en trist vardag där det kan lunka på i stilla mak men det kan jag nog fetglömma!
Det mesta som händer är stora minus och stora plus... eller så är det min syn på saken som inte tillåter jämna plågor.
 
Hur som... jag njuter! 
Och jag kommer att fortsätta med det!
Hur det än blir och vad som än händer så finns det alltid något att luta sig mot!
Och just nu... det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0