Äntligen måndag!

... eller nåt sånt...
Först gnället och det jobbiga!
Fan vet hur mycket jag har i mitt garage!
Själv har jag ingen koll då polaren hjälpte till att köra dit en hel del saker som skulle stå där "så länge".
Nu har de stått där "så länge"! 
För att inte tala om källarrummet där det också är belamrat med grejer "så länge"!
Källarrummet ska tömmas idag för att nästa ska kunna inkvartera sig ett tag! Det kommer att bli bra då hjälpen går åt två håll!
Sen kan det ju tvistas om hur menligt vi kommer att påverka varandra men den som lever får se.
Garaget ska stuvas om så källargrejerna kan staplas där... håll koll gott folk för det lutar mot garageloppis innan vi kör bort överflödet för återvinning!
Det är bara tur att vi är lite klena... vi som ska släpa... men det löser vi med kackel som lättar upp tillvaron!
 
Hm, nu blandade jag in det som är bra med... naturligtvis är det bra att rummet används och bättre sällskap får jag väl leta efter. Alltså, nån som får bo i källaren...
Annars så har jag hunnit ett varv i skålen och har landat i tonåren igen! Det är intressant hur situationer ändrar sig... hur en motström kan driva en till det bästa stället! I det fallet är källaren inte ett alternativ...
Nu ska jag njuta av min "braiga" känsla och kategorisera den på bästa, kvinnliga sätt. Allt medan vi bubbar skrot fram och tillbaka. Det kan hända att det inte blir så tungt... mer än för han som lyssna på mitt kackel! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0