Här var det långt mellan varven!

Men om jag ska vara ärlig så händer det inte så mycket otippat att det skulle vara värt att skriva och det lilla som skulle VARA värt tänker jag inte skriva ut.
Och om jag ska fortsätta på den ärliga linjen så är det bara  egetintresse det som händer... som vanligt.
Det som är en förändring är att jag ska börja arbeta igen efter alldeles för lång tid med arbetsträning. Det är tur att jag har släppt mitt kontrollbehov till den grad att jag lämnat missen att räkna dagar till de myndigheter det berör... men med facit i hand så läggs ansvaret på mig trots att det protesteras mot min vilja att forcera en aning.
Nu är det bara att köra på... på det ordinarie stället så mycket som jag "får" och sen får jag väl ordna resten på egen hand.
Allt kaos lär ju tas reda på och som en typ nämnde så kan jag bara ta reda på saker själv. Det är ju sant i allra högsta grad även om jag trots den vetskapen lever med en tro i hjärtat att man inte ska behöva trassla ensam.
Apropå den typen... det blev en intressant inledning som inte har vidareföljts då omständigheterna var så pass suspekta att jag bara kan känna en misstro.
Det jag har vet jag om och hur det än ser ut så är det inget underliggande som ger mig funderingar...
... och funderingar är det sista jag behöver!
Näää... nu ska göra ett slag i att reda ut en smula av mina problem och går med håven.
Så önska mig lycka till! För det lär jag ju behöva!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0