Taskiga uppdateringar...

... måste jag ju säga.
Men den som vill kan ju alltid höra av sig för jag i min tur är VÄLDIGT dålig på det!
Jag tror att jag har hunnit skvallra om att jag börjat arbetsträna och nu har jag blivit påmind om varför jag bytte bana tidigare i mitt liv. Det är dock ingen anledning till att jag ska börja krångla utan nu kör jag bara så det kanske blir lite ordning på torpet.
Som tur är så är jag inte ensam utan har gott stöd i min ibland fucked-up vardag! 
Lill-skruttan Gucci växer och är odräglig som en valp sig bör och det känns som om vi hittat rätt bana på typen. 
Maria blir bara tjockare och tjockare så stolarna i pannrummet ligger i farozonen för haveri när de sitter på samma stol! Tur att vi är lätta och smidiga och vuxit ifrån sånt dravel... eller?
 
Julen klarade vi med bravur när vi lyckats strippa traditioner till ett minimum! Den traditionella frukosten hos syster var det enda måstet på hela julen! Och den vill vi inte missa för allt i världen!
Natanya var här under hela julen och det är så skönt att ha dem samlade en längre tid!
Snart börjar de ju flyga ur boet... Maria är den första på tur och det ska bli så spännande med deras start av familjeliv!
 
Men nu är det dags för lite "ska-bara" innan kvällsjobb...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0