Måndag efter helgen...

... som varit fylld av ungdomar!
Det är så skönt att ha alla ungdomar hemma under helgen även om några av dem övergav huset för att ta sitt ansvar som barnvakter!
Full rulle och då är det som sig bör!
Förra veckan blev en riktig prövning med flera möten som tär på krafterna. Men med facit i hand är det skönt att jag har både Arbetsgivare och Försäkringskassan på "min sida". En del diskussion blev det dock men inte med de nämnda instanserna.
Planen framöver är att arbetsträna i planerad nivå för att så småningom gå över i lönearbete och det är bra... när jag väl är uppe i fullt kan jag se till att förse mig med det jobb jag behöver för att räta upp situationen.

Annars är dt ganska lugnt över huvudtaget med undantag av min protest mot de nya baseluskerna som en annan arbetsplats bär med sig men även det lär ju ge sig och jag hoppas på den sedvanliga tillvänjningen och toleransen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0