Respekt?

Nu har det väl ändå blivit lite mycket!
Jag läser artiklar om den här stackars 15-åriga bruttan som blivit våldtagen av 6 grabbar och förövarna blir friade!!!
Sen läser jag om medelålders kvinnor som blivit sexuellt trakasserade av en snubbe som skickat sms och han har häktats!
Nu tycker jag inte att vare sig det ena eller det andra är ok... men det känns lite som "sila mygg och svälja kameler".
En domare uttrycker sig (enligt massmedia) att "tjatsex" har alltid förekommit och underförstått med det att det är helt ok??
Den 15-åriga tjejen har varit i underläge utan kläder och mobil, inlåst i ett rum när grabbarna turats om att dra över henne.
Schyssta killar! Det måste ha känts bra för dem att knulla en som bara ligger utan respons! Eller så är de så sexuellt oerfarna och omogna att de inte förstår sig på hemligheterna med kvinnans roll... eller så har de med sig hemifrån att det är inte så jävla noga HUR det går utan bara ATT det går...
 
Som om det inte räcker så´får jag ett telefonsamtal från en av döttrarna som blivit utsatt för "sextjat"... som tur är så har mina flickor skinn på näsan och kan stå emot! TROTS att det både är verbalt tjat och fysiska försök...
Behöver jag säga att det känns lite upprörande?
Nu vet jag ju vem det är och saken blir inte bättre av att en penningskuld finns bakom också...
Jag hoppas grabben betalar.
 
Usch, blir jag arg eller arg?
Låt oss vara ifred och låt oss ta för oss som likasinnade!
Vart fan tog den där jämställdheten vägen som alla pratar om!!???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0