Renovera köket?

Från Bomankök kan man beställa utbytesluckor till kök! Det är ett alternativ om man inte vill eller kan byta ut skåp och dylikt. Det är något att fundera på om kostnaderna för ett helt nytt kök stiger över huvudet på en.
Annars har Bomankök riktigt fina kök. Ett som jag fastnat för är "Strikt Svart", kanske inte helt otippat. Det svarta köket lämnar utrymme för hur mycket attiraljer som helst att fylla ut med! Det är ett kök som låter detaljer komma till sin rätt. Att sen det svarta är högblank gör ju inte saken sämre!
En av anledningarna till att jag drar mig till de släta, blanka skåpluckorna är att de är betydligt lättare att hålla rent än dem med så kallade "speglar" eller frästa spår.
Dessutom har jag en plan med köket, att stänga en av dörrarna för att få mer utrymme för skåp och övriga dörrar och dörrposter vill jag ha högblanka... svart.
Den dagen när och om jag kommer till skott med att renovera köket vill jag ha det som JAG vill... på riktigt! Och inte ska det vara krångligt. De skåp man köper från Bomankök kan jag få efter de mått jag behöver till mitt gamla hus och dessutom är skåpen klara när de levereras. Inget psykbryt med att montera ihop dem eller att trixa till inredningen i skåpen. Fatta hur mycket som skulle kunna gå fel om vi gjorde sånt själva!
 
Nää.... iväg och köpa trisslotter och hoppas på både tur och nytt kök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0