"Marsianerna anropar!"

En diskussion i går kväll mynnade ut i mitt "marsianerna anropar".
När jag blir stressad!
När jag sätts på prov inför ånga grejer samtidigt!
Då sätter den där signalen in...
Det låter bra vad?
Det är inte så illa som det låter för jag är helt medveten om att det är typ tinitus...
Det är inte den enda diskussionen... var dag är förgylld med "svammel", diskussion och filosoferande!
"Svammel"! Det kallar jag sånt som är tankar som ramlar ut genom munnen och den röda tråden är djupt inbäddad i svadan av tankar!
Den typen av diskussion är så jävla skön! Den gör att jag slipper tänka själv så mycket... åtminstone när svadan kan innefatta även mina känslor och tankar!
 
Jaja, nu är det inte filosofier som gäller...
.... nu gäller frukost och sen stall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0