Bara för att...

... så tänker jag spåna lite fritt i tanken!
Främlingsfientlighet är ju på tapeten i och med nån buss i Stockholm som sorterat sina ålandsresenärer efter färg... typ...
Genast går mina tankar till det parti som pratar mest om att bevara Sverige som "det ska vara"!
Under några dagars stallfilosofier med spindel-E har vi diskuterat en uppdatering på fejjan som gick ut på att invandrare ska strejka under en dag eller nåt sånt.
 
"Bevara Sverige"
 
Kebaben och pizzan skulle få vänta till efter strejken...
De svenska busschaufförerna skulle få häcken full att köra alla vakanta turer!
Vi skulle få skita på ostädade toaletter på donken...
Och kryssningsfärjorna skulle få behålla sitt sunk efter turerna och kondomerna skulle få hänga kvar i hytterna då stabarna av icke-svenskfödda städare får vila...
Naturligtvis spårade våra funderingar ut i hur man skulle kunna göra pengar på det här!
Det BORDE ju vara en hit med en SVENSK restaurang!
VEM skulle tacka nej till kokta kålrötter med fina grisfötter till att gnaga på!
Eller kanske en smaskig sylta på slabbet kring kraniet på grisen...
Svensk falukorv gjord på de rester som inte duger till föda på annat sätt!
Riktig paltbröd, järnrik av det vispade blodet!
Öh, kan egentligen inte komma på nå mer svenskt... men det kanske finns det...
Hur som...
Med tanke på hur många som uttrycker sitt missnöje över de invandrade influenserna borde ju jubla och starkt gynna ett så bra blå-gult initiativ!!
Enbart mjöd till maten, alternativt lite rönnbärsdricka... För smuggelölen är det ju inte tal om!
 
Sen det politiska partiet...
Jag bara älskar att smaska i mig spekulationer om hur partiet skulle ta en medlem som pyser iväg till varmare breddgrader... för att slippa skatter, för att "slippa invandrare", för att en kvinna där är mer tillmötesgående än de tråkiga svenskarna...
Partiet står för att göra rätt för sig som svensk, har jag för mig... att inte dra sig undan sina åtagande..
Haha... och såna finns i partiet!! Som gör helt tvärtemot!!
Jag kan inte utrycka mig tillräckligt väl över min förtjusning när det kommer fram att de är lika dåliga människor som alla andra!!
De ÄR inte övermänniskor!
De vill också snylta till sig ersättningar som de inte gör skäl för!
De undviker också ta sitt ansvar när det gäller!
De har också insett att svensken har förlorat sitt mandat som "bäste svensk"!
 
Åhhh, vad jag njuter av sånt!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0