Degraderad!

Lite imponerad blir jag över mig själv!
Den här gången har jag lyckats fått mig degraderad ända ner i fotsulorna men det är ju ingen överraskning då jag varit på väg dit ett tag.
Min "bara-vara"-självkänsla kan jag totalt glömma för den tror jag inte existerar,
Inte heller tror jag att den existerar hos så många andra heller,
Nog om känslan... det kostar att ligga på topp.
Nu till ren fakta...
Jag har fått bekräftat att det som händer här omkring är ganska påverkat utifrån. Jag är glad nu att jag har tagit ställning som jag gjort tidare och även fått mina töser till den mognad att de ser samma som jag borde ha gjort för länge sen.
Det är bra (!) att få reda på sånt för det höjer självkänslan åtskilliga hack! Är det då jag måste skapa något som motpol?
Synd bara att spelpjäserna oftast bara flyttas efter förutsatt mönster...
Nu gäller det bara att se tiden an och tro på att det blir bra!
Det kommer den tid då allt faller på plats och det kan få rulla på med ett lugn...
DET tror jag på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0