Sista dagen på början av en ny tid!

Fast hur blev det nu?
Fredag och sen är det en ny vecka då det blir en nystart på många sätt.
En del saker blir bra andra blir mindre bra och framtiden får utvisa hur det kommer att se ut.
Nästa vecka är fullbokad med tider och det känns "sådär".
Andra situationer är till för att förändras och det känns också "sådär"!
Något som jag VET är min känsla som kommer att innebära en tid med avkrokar där ingen kan förutspå utfallet på.
 
För att vara konkret så kommer dagen att gå som vanligt. Det blir stallpul och fix hemma. 
Mig själv kommer jag att peta ner i en box och låta dagen gå innanför skarpa ramar utan några som helst utsvävningar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0