Sälja bohaget?

Biljetter till Bråvalla står högt i kurs hos en av ungdomarna så nu ligger bohaget löst till. Hon anser att det bara är onödiga saker så go-for-it.
Nu börjar det bli kännbart med den långa sjukskrivningen så det är bra att arbetet finns inom snar framtid.
Jag undrar helt ärligt hur det kommer att gå med att jobba... det är väldigt kluvna känslor!
Annars önskar jag att det droppar in nåt alternativ för att kunna bättra på hos oss men det ligger nog på is det med.
Jag känner mig väldigt trött inför veckan som kommer... arbetsträning 5 dagar i rad kommer nog att köra slut på huvudet. Men å andra sidan har jag lite andrum sen i två veckor. Det lär jag nog behöva!
Kuratorn har jag också petat åt sidan då det inte leder någonvart med att ta hand om sig själv en timma åt gången en gång i månaden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0