Oväntat sovsällskap!

Vad skönt det är när tonåringar fortfarande kommer ihåg var deras mamma är fast de börjar bli självständiga för övrigt!
Man blir aldrig för stor för behovet av nån annan bredvid sig!
 
Igår blev Gucci introducerad för den första vuxna hunden här. Vi valde vänninans hanhund som är urgullig och med enorm tolerans! Första mötet gick klockrent och det är skönt att se en valp fungera efter alla hundinstinkter som de ska. Efter promenaden fortsatte enormt bus inne och avslutades med enormt bus i trädgården. 
Jag ska nog förtydliga att buset stod Gucci för och barnvakten såg plågad ut men stod ut med allt. Att pälsen hos honom är enorm underlättade från alla attackerna av de vassa valptänderna.
Två sekunder senare sov liten valp i soffan, helt utslagen ett bra tag!
 
Idag ska jag introduceras på jobbet, MITT första möte! Det känns lite som Guccis möte igår och vi får se vilka instinker som slår till.
Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0