Lång natt...

... och tidig morron!
Det är tur att jag hör till den ordentliga sorten när telefonen ringer mitt i natten och jag får köra till Eskilstuna lite så där bara för att!
Ibland hör jag kommentarer om att det inte ska vara så ordentligt. Då är det lite kul att det kommer från det glashus där det slarvas som mest!
Jag är glad över att ha alternativen att kunna röra mig bland vänner eller att slöa i soffan mest hela kvällen. Det är inte alla förunnat.
Tidig morron!
En liten solstråle vaknar tidigt och alla andra är hur trötta som helst men det är upplyftande att kunna se någon så pigg och glad på morron!
Sen att jag har den lyxen idag att inte behöva ta ut hästar känns skönt! Även om jag går upp tidigt så kan jag dra omkring med min "päls" och se dum ut... allt medan den övriga familjen vaknar till liv.
 
Nattens biltur för med sig klarheter som är värt att sträva till! En del saker är självklara medan andra är under diskussionsplan. Nu önskar jag bara om den förståelse som krävs för att alla ska kunna gå framåt. Planen är att godta det som är bra och avvisa det som är dåligt...
...att inte se tillbaka utan sakta gå framåt...
...att vägra backa utan istället bara stanna upp för nya tag.
Vad sägs om det?

Lätt att säga men lite svårare att göra... men inte på något sätt omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0