Julklappstips!

 
 
Mot min vilja och mot mitt förstånd lär jag mig dag för dag om saker som man bara MÅSTE ha!
Den här kunde jag ju då på alldeles egen hand hitta nyttan med.
Jag har några tonåringar som fotograferar och en som studerar till ... antagligen ingenjör i slutänden.
Det där med skanna, synka och dela säger mig inte mycket men jag vet att dottern som fotograferar och hennes teknikintresserade pv helt säker har användning för den här "flipen". Om det är lätt och smidigt att redigera så uppmuntrar det ju helt enormt för den som fotograferar!
Den studerande har ju alltid massor med projekt med vad det innebär. Det är sparade dokument, sökningar och så vidare.
Som om inte många timmars studie skulle räcka så har även hon ett visst fotointresse... hon dokumenterar för sin blogg, Twitter och Instagram. Vad smidigt att lätt kunna välja VILKEN fördel man då vill ha från PCn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0