Jag önskar...

Jag antar att mitt katastroftänkande är helt i sin ordning.
Med mitt försvar med både B-plan och C-plan och ibland fler ändå så blir jag inte helt sittande i luften när det uppstår situationer. ATT det är ok med fler planer visas av att i regel hamnar jag på någon annan än A-planen.
E- och F-planen har jag inte hamnat på än och det är väl kanske tur då alla vet att det är "inte-godkänt".
 
Idag ska jag skicka iväg de unga, blivande föräldrarna på ett besök i Västerås. Det känns skönt att man kollar en extra gång så allt är som det ska!
Och samtidigt tänkte jag utnyttja dem att släppa ut hästar så kan jag dra fötterna efter mig hemma och prova hur det är att vara småhundsmatte igen. Det börjar bli skarpt läge på att träna promenader då den lilla fan är full av energi, precis som det ska! Nackdelen är att den befintliga tröjan är lite stor ått lilla Gucci men den funkar något sånär åtminstone.
 
Vinterns första skottning ligger framför mig med! Och nu kan jag ju bara förbanna mitt "sen" då snön antagit en åtskilligt med kompakt form än igår. Hädanefter SKA jag skotta pudersnö medan den ÄR just pudersnö!
 
Huvudet är upp och fötterna är ner och DET tänker jag vara nöjd med just nu, duktig som jag är att bita ihop om mig själv och dra igen silvertejpen runt allt annat som känns!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0