In på årets sista dagar!

Den här helgen har gett Anna och Natanya underbar kvalitetstid som de sällan får! Anna har varit med till Dalarna och haft tråkigt med lillasyster. DET är en förmån!!
 
Gårdagen gick åt att fixa bilen... som vanligt med tanke på lagen om livets jävligheter så kan det aldrig bara sluta med en grej. För att byta remmar åkte jag till Kungsör där kära vänner hjälpte mig, för att efterkontrollera åkte jag till en annan god vän... som hade delar låg till resten av åtgärdena... för att upptäcka att även kylaren var trasig! Tro på fan att han trollar fram en annan och byter den på stört!
Allt det här efter fikasamtal om hur människor är knäppa! Det visar sig att jag har vänner runt som både finns och agerar!
Nu ska väl ändå bilen hålla för min resa i veckan hoppas jag... för om det händer något efter vägen komemr jag att lämna bilen brinnande vid vägkanten och gå resten...
Senare på kvällen fick vi välkomnat besök av Lindha som hade med sig Berra för att lattja med Gucci! Maken till rejsbana o köket fanns inte att se då liten Gucci och stor Berra sladdade runt i två timmar! Behöver jag säga att valp sov gott inatt?
 
Idag ska jag ta mig i kragen och röja undan lite efter julfirande och slappande. Jag blev bortskämd idag med fråntagen stalltjänst coh lägger tiden till att snygga till inför det nya året och min resa. Det blir välbehövligt med vuxen närhet och sovmorron utan valp! Och det har varit ett par fruktansvärt ensamma veckor även om jag älskar att ha tiden med tjejerna med! Men det ena borde inte utesluta det andra då saknaden kan göra mig väldigt frustrerad!
 
Jaja... nu kör vi slut på 2013 med ett bra avslut och glider in i 2014 och satsar på ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0