idiot?

idiot? har ringt igen.
Jag blir lite fascinerad över människor som hävdar att det känner mig, att de har mitt telefonnummer i kontaktlista men ändå måste fråga vad jag heter.
Första samtalet kom för ganska länge sen och då var det några samtal i ganska tät följd. Nu har det varit tyst åtskilliga veckor men idag var det dags.
idiot? lyste på displayen när det ringde och för att bevara min sinnesro undlät jag att svara. När jag kom hem ringde vi upp från båda telefonerna och så småningom ringde vederbörande tillbaka, dock inte på min telefon. Tur är väl det då den tydligaste och lugnaste av oss fick svara. Efter en önskan om att låta bli att ringa avslutades samtalet.
Döm vår förvåning när min telefon ringde 2 sekunder (på sant!) senare!
Inte heller denna gång var det jag som svarade och samma önskan uttrycktes så nu får vi se om samtalen avslutas.
Det kan ju tilläggas att vi har lokaliserat var den okända rösten hör hemma och tar inte samtalen slut är det dags för en skål popcorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0