En vecka då!

Nu har lilla Gucci bott hos oss en vecka och gett oss åter insikten om hur det är att ha en valp!
Det är lite torkande inne men inte alls mycket och det här är en TUFF liten brud! Valptänderna sitter både är och där men då är det tur att nackskinnet finns. 
Trots trotset så måste jag ju säga att det känns som om hon är en tjej som har lätt att lära sig med en tydlighet som bara en envis och tuff hund kräver.
KattN börjar vänja sig men tycker att det är besvärligt med en valp som hänger sig fast i pälsen.
Ungdomarna i familjen drar sitt strå till stacken och det gör det betydligt lättare att både skapa och hålla valprutiner!
Jag måste ju säga att Tomten har varit snäll i år som kom med en så fin fast tidig julklapp!
 
Snart ska jag ta mig till stallet för att fixa klart innan hovslagaren kommer och sen vankas möte på eftermiddagen. Det mötet känns att bli ett sådant att det kräver täcke över huvudet resten av eftermiddagen sen.
 
Apropå ingenting så har vi en del skrammel i huset igen. Jag vet nog orsaken men undrar vem det är! Under dagarna så är det någon som går i trappan ute och inne i huset hör jag någon vanka omkring. Tidigare har lite grejer försvunnit som ingen fysisk i huset kan ha rört.
Vi får väl se vad det här leder till!

Kommentarer
Postat av: Annelie Persson

Pussa på lillan och ge henne en bamse kram från oss, och hoppas att allt går bra med lilla valpen <3

Svar: Det ska jag göra :D och, tack!
Morsan

2013-12-11 @ 08:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0