Bit ihop, le och se glad ut!

Det som skulle bli tre timmar slutade med en timme.
Julfest med över 20 personer inblandade... jag borde ha kunnat räkna ut hur det slutar!
Men idag blir det nya tag och jag ska bita ihop tre timmar om det går.
Känslan av att misslyckas på alla plan är inte särskilt upplyftande och jag behöver ta tag i en metod att klara det. Ett försök att prata med läkare misslyckades med så det blir att lösa saker på egen hand bäst det går.
Jag har även ligger över mig att få till aldrig så lite jul! Dels VILL jag det själv men till största del är det tjejerna jag tänker på, Men energin vill inte infinna sig till det och jag måste nog erkänna att jag inte klarar det.
Nu är ju inte själva julen det viktiga men det är så mycket som släpat efter åtskilliga år att jag låter det nog släpa ett tag till.
Alldeles snart ska hästarna ut och sen påbörjas "arbetsdagen"...
Bit ihop, le och se glad ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0