Dagens mödor!

Då var hästarna ompysslade och jag fick trevligt sällskap med bl a stallsopning! Tack!
 
Nu har jag äntligen åtminstone påbörjat den stora utrensningen som är överhängande!
Jag har lyckats skapa ett album på Facebook med säljesgrejer. Om jag nu kunde få bilder på alla prylar med!
Tyvärr är ju kameran inte den bästa på min telefon så jag får förlita mig på dagsljus och hjälp från tjejerna men så småningom ska väl det bli klart.
Hela huset är fullt av sånt som borde rensas ur och säljas. När kan det passa bättre än nu då det är julklappstider!
Sen behövs de sekiner som kan tänkas rulla in nu när livet befinner sig i de sju svåra åren.
 
Jag har även hälsat på en vän som har blivit lite eftersatt. Det är tur att mina vänner vet att jag åtminstone tänker på dem även om det går långt mellan besöken.
Disken är avklarad och det återstår att se hur många måsten som blir avverkade under dagen. Jag antar att det inte blir särskilt många och vad det vore guld om man kunde trolla bort dem!
Men orken räcker inte till även om jag inser att det är hög tid att beta av saker för att de inte ska samlas på hög.
Men, men... den som lever får se när det blir gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0