Ruskiga storskojare...

... lurar i skogarna här omkring!
Det är nån riktig otäcking som hanterar sin penningbörs respektslöst och stoppar otillåtna penningar i andra fickan!
Dessutom låter han andra betala maten åt honom i brist på yrkesstolthet, enligt "Ankan"...
Undra om den här skojaren bara är ute efter egen vinning eller om det finns nån tanke bakom?? Eller, visst ja... om man blåser dem som har vandrande sparbössor är man ju lite ego... eller nåt...

Själv har jag en riddare! Den riddaren tror jag polerar sin rustning med gott samvete...

Hua hua... undrar om jag törs ta ut svängarna i den här sannsagan!
Jag har hört talas om att konsekvenserna blir förödande!
Hoten haglar och den utsatta blir alldeles skakig i benen... eller vänta nu... DÄR tog jag i lite...



Hoten haglar och den utsatta reagerar precis som sig bör!!
Ta emot det levererade och se till att avsändaren görs synlig... för då försvinner snart matkassan!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

OMG! Vad du e roligt! Borde bli anställd av någon stor kvällstidning som kritiker :)

2012-01-03 @ 19:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0