I've got the pussy! I draw the rules!

Banan i brallan... är det som gäller för att ha ordet!
Det är en konstig företeelse som visar sig ibland när det ska diskuteras och manligt kön anser sig vara mest värdefullt.
Men släng er i väggen!

I've got the pussy! I draw the rules!
Förutom det så har det varit två ganska lugna dagar! Igår blev en besvikelse! Jag var ledig hela dagen och var ute och larvade med Spindel-E... ända tills de ringde från jobbet och undrade var jag höll hus. Jag hade skrivit från fel schema i almanackan och skulle uppenbarligen jobba kväll. Hupp... liten blåsning kändes det som men det gick ju.
Idag har jag lyckats jobba rätt pass och sen har det varit lugnt.
Nu är det bara pill i naveln som gäller... ibland måste man vila sin arma kropp!


Kommentarer
Postat av: Saxin

Ät mycket spenat så du blir stark din tanige lilla gumma. Snart är det dags att svinga upp boxdörren. ;)

2012-01-24 @ 20:29:03
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0