Datum spikat...

... och det blir mer konkret...
Har suttit och pratat med Caiza, avslöjanden och minnen...

Spam till vänner om tiden och det är så SVÅRT att veta vilka som vill bli informerade!!
Fortfarande är det dem som ännu inte hade hört något och jag undrar hur många som jag kommer att förbise.

Det känns rätt rensat i skallen på mig men det är dags att börja ta tag i vardagen.
Jag måste både betala och beställa hö...
Jag måste ta mig till affären...
Jag behöver möta utsidan där Jozz...Olivia för alltid kommer att fattas...
Resten av oss finns faktiskt...
Och resten av oss kommer att behålla Jozz...Olivia i hjärtat som vi kände henne...
Resten av oss kommer att möta morrondagen med en helt annan vördnad och respekt än vi tidigare förstod...
... för resten av oss måste vända det dåliga till något bra, annars har allt varit förgäves!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0