Dan före...

Då är det Jul i morron!
I morron är det barnens dag och så ska det på riktigt vara!
Idag kan jag fundera på "inte-julklapp"-presenten som jaginte får köpa i år.
Den julklapp som för mig betytt mycket, respekt för den som INTE vill uppmärksammas pga Jul.
Men, fuck all respekt... Jag borde ha skitit i det på riktigt!
Förra Julen trotsade jag rejält, det blev ett presentkort inför flytten... med direktförsändelse i Julkuvert.
Och, ja... det är ju Jozz...Olivia jag pratar om...
I år är det dem som firar Jul, de som finns hos mig och för mig!
Och som den här Julen urartar till så hoppas jag innerligt att de ska ha förståelse för det minimalistiska som vi har möjlighet till.
Hade det inte varit för mina nära, älskling och nån vän... så hade det redan varit REN katastrof förra månaden.
Nu glider jag på sparlåga och hoppas på under.
 
Mina älskade som jag har nära mig är de som får mig att se morrondagen så den här Julen kommer att få en alldeles speciell innebörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0