Tidslinjen...

... kompletteras i morron då...
Den flicka som jag födde ska läggas ner i sin grav.
Nu finns bara askan kvar, samlat i en urna...
Den ska ner för att symbolisera minnena...

Den andra delen är känslorna som vi alla är påverkade av! Känslorna som inte kan förklaras... känslorna som berättar när något är i görningen och känslorna som till viss del berättar vad som hände...

Hur som... snoreriet har i alla fall avstannat. Det känns lite trivialt att vara nöjd över det men det ÄR skönt!
Jag har haft några dagar med nysande, snorande och feber. Jag brukar ju klaga över att det sitter fast i skallen men den här gången har hela hjärnan blåst ur, tror jag.

Till i morron ska även det kors som Natanya gjort på slöjden hämtas. Hon har gjort ett kors att sätta på Jozz...Olivias grav... Den ska få sitta där och sen kompletteras med stenen som är beställd.

Efter torsdagen är det inte många "måsten" kvar... det är lite juridiskt som ska ordnas men sen kan vi sätta oss med ro och låta Jozz...Olivia stöka varhelst hon känner för det.
Jag antar att hon gör det redan nu men då behöver hon inte vara med och styra över de praktiska sakerna.

Ja ja... samla krafter och samla tankarna...
Nu kallar vardagen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0