Locket på!

Det är lite intressant att analysera sinnet.
Det känns och märks mest tydligt i det skrivna när locket läggs på!
Sen om det är bra eller dåligt kan ju diskuteras...
Det som är bra är ju att jag mycket lättare kan se det som är positivt!
Det är ju en absolut förutsättning för att kunna gå vidare på ett annorlunda sätt... med Jozz...Olivia borta...
Det som är dåligt... är just dåligt...

Hur som, jag ser fram mot en ledig helg då jag kan återhämta mig mera.
Jag behöver dagarna hemma för att få tillbaka strukturen i vår även annars kaotiska vardag.
De lediga dagarna är värdefulla då hemmet är hundra gånger tryggare än jobbet!

Jag ska också se till att ta om det där förbannade borreliaprovet!
Jag hoppas verkligen att den sista antibiotikakuren tog borrelian. Det behövs inte extra pålagor i form av sjukdom med.
Men men, dags att bli klar för kneg...
Den här dagen går nog den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0