Joo, det tycker jag... men det tänker jag inte berätta!!

Haha.. Caiza skriver i sin blogg att det har hänt så mycket skrutt så hon har inte bloggat. Jag säger lika och har börjat igen efter det.
Oavsett hur mycket tråkigheter som händer i sitt liv så kan man ju faktiskt fortsätta blogga!
Bloggen fungerar ju lite av en dagbok och kuratorsstol samtidigt.

Dagen har bestått av ganska mycket uppskattning och en liten del "tänker inte prata om".
Jag föredrar att leva på det positiva!
Det är rätt så skönt att börja bli så gammal att man kan välja att ta till sig bra energi och lämna ifrån sig den dåliga där den hör hemma. Synd bara att man är finnpuling och gör det med besked.

Trots allt så går det framåt och rör sig i rätt riktning... tror jag. Vad som är rätt riktning vet man ju i och för sig inte förrän i efter hand.

Älskling har jag kört till mötesplatsen för "arbetsresan". Hoppas att de får kul på personalfesten! Det antar jag att de får och jag får nog hämta glad älskling i natt när de anländer staden igen.

Här riktar vi in oss på slö-slappar-fredag... Det är alltid lika skönt att ta det lugnt en fredag! Man är rätt slut efter en vecka med måsten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0