2009-03-15

2009-03-13 (2009-03-15)

Uppdaterar lite såhär i efterhand. Emilia har varit sportig i helgen och spelat innebandy så någon uppdateringar har inte hunnits med.

Hur Calle han byta personlighet från en dag till en annan är helt omöjligt att förstå sig på. Jag satte mig upp på Calle i fredags och tänkte fortsätta där vi avslutade senast och jag förstod ganska snart att det varit någon och hoppat dagen innan. Bommarna låg ju inte på plats. Någon som inte vet att man ska hoppa över bommarna kanske?  Haha.
Men efter lite uppvärmning med skänkelvikning i trav som börjar gå lite bättre för min del så hoppade vi några skutt för att hoppa in oss lite. Höjden var lite låg så jag höjde några hinder en bit. Inga problem tyckte Calle som kastade med huvudet och trampade ordentligt.
Dock hade vi bara en volt idag men liksom i onsdags så var det inga problem. Trav genom hela den lilla banan som vi tog några gånger på rad. Vi gjorde endast en tvärbromsning inför det läskiga 'trippelbarren' som vi aldrig hoppat förut! Men annars gick han som en klocka.
Antingen är det jag som är så hiiiiimla bra eller Tarja som har för korta ben.  haha.

/Saxin


Kommentarer
Postat av: Saxin

Plötsligt händer det.. ;)

vad heter bloggen?

2011-11-23 @ 14:42:04
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0