Sexig i modell skinknät...

... antar jag att det skulle bli i det här.
Gris-temat fortsätter från julgris, svininfluensa till sexiga underkläder.

Det är då märkligt att den gamla 40 +aren ska gilla dessa underkläder som skulle forma kroppen likt skinknätet formar julskinkan.



Det här är ju som rena reklaminlägget!
Jag har länken till sidan högst uppe i bloggen på startsidan och lade till den då jag är lite svag för snygga underkläder. Synd då att man inte har kropp för att bära upp dem...
Tänk bara några kilos övervikt som tittar fram mellan snörena... julskinka, säger bara det...

Men ni kära läsare som har kroppen för er! Gå in och titta! Det verkar vara prisvärt, smakligt och snyggt!

Kommentarer
Postat av: Joanna-Ett aspergerliv

svaR: kul att du gillar bloggen och att den kan hjälpa dig det som är meningen med den att andra ska få mer förståelse:)

2011-01-10 @ 14:54:14
URL: http://domkallarmighannes.blogspot.com/
Postat av: Vild-Ängel

Hej och varmt tack för dina kommentarer i min blogg om mitt "babbel" i sömnen... Jag förstår vad du menar och jag lägger inte ner nån religös aspekt i det... :) Jag är inte religös.. :) Du får gärna följa min blogg.. Alla inlägg som står under Demoner och Bluffar handlar om när jag levde ihop med en Psykopat och vilka följder det fick.. Jag delar med mig av själv där, men är ändå anonym och lämar inte ut några namn... Du har en mysig blogg och jag gillar verkligen din vackra Tervueren du har i soffan... Underbart vacker.. :) Själv har jag haft en Leonberger som var min bästa kompis och som följde mig överallt i nio års tid... Jag skriver om henne också i min blogg... Hon fattas mig... Mitt Liv har tagit en helt annan vändning sen jag undkom psykopaten och jag har utvecklats enormt som människa och kvinna... Vi lär oss ständigt i Livsskolan... Den enda skola som man aldrig kan ta examen ifrån... Allt gott till dig och din familj och än en gång, tack snälla... Mvh..

2011-01-10 @ 15:44:08
URL: http://myheartandsoul.blogg.se/
Postat av: Gabbiih

Hej , :) Kul blogg ! Hänt ngt i helgen ? :)

2011-01-10 @ 15:46:18
URL: http://gabbiih.blogg.se/
Postat av: Vild-Ängel

Sorry, stavade fel såg jag.. Det ska stå lämnar istället för lämar... hehe... :)

2011-01-10 @ 15:46:46
URL: http://myheartandsoul.blogg.se/
Postat av: Vild-Ängel

Bara jag igen... Jag följer gärna din blogg... Gillar verkligen det jag läser och vi delar starkt djurintresset... Det ser ut som en tervueren, men det kanske är en blandras? Dessutom skriver du att du är intresserad av övernaturliga ting... Jag, för min del, har också intresse i det, men framförallt älskar jag Änglar... Du skriver väldigt bildligt och med en stor portion humor... Härligt att läsa... TACK!!!

2011-01-10 @ 15:52:58
URL: http://myheartandsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0