Trolltyg i Tomteskogen!

Trollen härjar tydligen även på andra ställen. Trollen ställer till stort förtret, ställer väckarklockor och skrämmer barn. Det sistnämnda är ju lite synd då det tydligen är harmlöst men ändå skrämmande för de drabbade barnen som inte förstår det som händer.
Sen kan man ju alltid skylla på trollen om det inte går som man vill! Eller om man varit väldigt klantig. För VEM vill erkänna att man gjort bort sig??
Ok... hamnar det på L.I.S.T.A.N. så är det ju lite svårt att komma undan. För det som står på L.I.S.T.A.N. är naturligtvis sant... alltid!

Sen finns de troll som bara är ute för att jävlas! Vi har ett gäng i huset.. riktiga sådana, alltså. Det mest roliga de har måste ju vara att gömma undan grejer som alla springer omkring som yra höns för att hitta. Sen när vi har tröttnat... Vips.. så ligger det man letat där vi började...
De andra trollen som jävlas vet jag inte vad de vill uppnå. En del bär med sig nån konstig avundsjuka som ställer till helt onödigt groll. Tur att det inte stör så hemskt mycket mer än att fel individer blir drabbade.
Sen finns det andra som bara ska fortsätta så länge man finns till, tydligen...
Men men... en annan gång kommer även jag få en tråkig vardag!! Jag ser fram mot det! Då ska jag ha spänning enbart på film!

Trolltyg i Tomteskogen!!
Tomtar på loftet, det kan jag tro... annars har tomtarna sin givna plats just i... Tomteskogen..
Trollen! Schas på sig!! Våra inneboende kan bli kvar, de andra... Ahhh... det är de som gör livet spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0