Helt galet..

... att åka iväg idag och handla juklappar! HUR många idioter springer i affärerna i sista dagarna? Och jag är en av dem...
Men men, vad gör man när försäkringspengarna har dröjt... tack och lov att de kom innan jul i alla fall!
Vi har en hel lista som det ska handlas till så jag hoppas verkligen att vi hittar det vi söker. Till de flesta har jag åtminstone ett liiiitet hum om vad som kan tänkas.
Sen blir det nog som vanligt... När julklapparna slås in så fattas det tejp... och när ALLT ska vara klart då finns en "har-inte-tänkt-på-lista" lika lång som den jag har med mig idag. Aja... Det får väl handlas och handlas, som alla andra jular. Varje år säger jag att "nästa år ska det inte bli så mycket!" och varje år blir det precis som alla andra år.

Usch usch... nää... nu är det dags att klä sig för den stora drabbningen. Det visar sig väl om jag överlever shoppingen... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0