Haffad av polisen!!

... blev jag ju inte riktigt men väl invinkad i en kontroll.
Det är kanon när de visar sig ute och gör lite skäl för lönerna!
Efter VISA-kortet ville de se även körkortet och sen skulle jag kränga ut-och-in på lungorna i blåsmojängen.
Det är ju rätt konstigt!! Fast man vet att man har rent mjöl i påsen så blir åtminstone jag alltid att fundera på om jag har skvimpat i mig nåt %-igt... Det är nog de gamla tonårsfasonerna som får en att känna sig efterlyst när polisen syns till...

Jaja... det löste sig. Jag var helt nykter och fick köra vidare. Polisen viade mig in på vägen som det är förbjudet att köra på men han bedyrade att de inte hade ytterligare en trafikkontroll bakom skylten. Sen muttrade han något bakom skägget... Jag tyckte att det lät något om att "det blir julklappspengar"...

Vi fick ju köra vidare och gjorde lite svartaffärer vid Sturehallen... Jag förstår inte hur döttrarna kan hållas med sitt dividerande. Den ena köper... passar inte... Säljer till nästa... passar ett tag... sen kommer kläderna i rensat-garderoben-påsen tillbaka igen...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Erkänn att det första du sa var "Jag har inte gjort nåt!".

2011-12-13 @ 18:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0