Spellista - bara för att jag har tråkigt

Bara för att jag har tråkigt och det är synd om mig idag så kommer det en spellista här.
Lite bra musik får en ju att känna sig lite bättre:


Bed of Roses - Bon Jovi
I will Love you, Always - Bon Jovi
Poison - Alice Cooper
Warlord Of Misantrophy - Carpatian Forest
London Calling - The Clash
Dreams of Winterland - Catamenia
Gracefallen - Draconian
Die Mauer - Ebba Grön
Goodbye Yellow Brick Road - Elton John
Freedom Call
We Will Rock You/Smoke on the Water - Iron Maiden
Fear of the Dark - Iron Maiden
Heavens on Fire - Kizz
Nothing Else Matters- Metallica
Dream On - Nazareth
Love Hurts - Nazareth
Elvenpath - Nightwish
The Show Must Go On - Queen
Nobodys Hero - Stiff Little Fingers
My oh My - Slade
God Save the Queen - Sex Pistols
I Wanna Rock - Twisted Sisters
Ta Mig Till Havet - Ulf Lundell

Kommentarer
Postat av: Olivia

Jag märker att ni har kvar lite av min musik :)

2010-11-29 @ 19:05:42
URL: http://skallebank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0