Otrivin Menthol...

Vilket shit!!
Så har man skallhålorna fyllda med snor. Eftersom vi är fullt övertygade om att snoret i bihålorna tränger bort de stackars hjärncellerna så blev det... Otrivin Menthol.
Nässpray är ju så himla äckligt!!! Jag avskyr att spruta upp skräp i snoken. Men nu blev det tvunget.
Knaster och brak i bihålorna förtäljde att det börjar på att bli läge för ett riktigt krig mot bihålsinflammation. Egentligen kanske jag borde spola...
För ca 20 år sedan hade jag sista bihålsinflammationen som jag sökte läkarhjälp för: "Nästa gång måste vi spola!", blev ordinationen då...
Alltså har jag inte behövt söka fler gånger. Nu efter 20 år har jag insett att journalerna från Småland nog inte är synliga här i Västmanland så jag kanske kan söka igen... kanske...
Men innan kör jag ett rejs med Otrivin Menthol... som inte verkar göra nån nytta... mer än att min familj gör narr av mig...


Kommentarer
Postat av: anna

sexig hand

2010-12-10 @ 09:05:26
Postat av: Anonym

Vilka bloggar läser du? Ge mig lite tips tack :)

Gillar din blogg kram

2010-12-11 @ 15:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0