Flytt hit och flytt dit!

Nu har äntligen gammeldamen Shalinka hittat sin plats. Just nu är det ordnat med stall där hon har sällskap!
Flytten igår gick bra tack vare Lindha och Mathias hjälp så nu är det bara att se tiden an.
Baksidan av stöket blev dock att idag är jag däckad med feber igen och det börjar kännas lite hopplöst att jag inte får vara frisk!
En känsla som jag får är att jag är hypokondrisk men då är jag glad över alla de andra kring mig som går med samma åkkommor och en del skyller jag på borrelia. Vore jag lite smart skulle jag ta mig i kragen och ringa läkaren igen men det vet ju alla att smart... det är det sista jag är!
I morron måste jag vara lite alert på föriddagen då donnan måste få nya dojjer. En av dem lyckades hon springa av sig i hagen när stallpolaren skulle lastas men sånt händer. Hoppas hovis lyckas få på de nya då det hann bli trasigt. 
Just nu har jag haft lite medvind med en del saker och det försöker jag klamra mig fast vi när annat kryper inpå. Och gudarna ska veta att jag önskar min vän nära när det blåser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0