Kväll, äntligen!

 NU ska jag ta't lugnt!
Hästarna står inne och maten är avklarad!
Sisten in väntas bara så blir allt som det ska!
 
Av någon outgrundlig anledning blev källaren dammsugen med och som vanligt när jag företar mig så blir det komplikationer.
Naturligtvis är påsen full!
Och naturligtvis så har jag inga nya till den snabeldraken...
Fan vad äckligt det är att tömma en sunkig dammsugarpåse men det är ju bara att göra.
 
Ungdomarna sitter i källaren, en del av dem, en annan rymde över till grannen...
Så nu är det dags att koppla av huvudet.
Jag önskar att jag kunde meditera bort en del av stressen som jag vet en del andra kan! Men det kommer väl så småningom att jag kan koppla av.
Tills jag fixar sånt själv får jag väl ta till den bästa utav metoderna... det är inte fy skam det heller!
Fast när jag tänker efter så kommer jag aldrig att berätta när jag kopplar av själv, det är inte värt utifall jag missar gobitarna då.
 
I morron väntas möte och minstingen kommer hem en stund.
För min egen del har jag ett till möte efter lunch och hästarna får fixas på kvällen.
 
Trackback
RSS 2.0