En dag utan slut!

Den här dagen verkar komma med den ena överraskningen efter den andra och nu gäller att ha råg i ryggen!
Jag hatar när jag måste orka kämpa när jag är sjuk, helst skulle jag vilja ta semester från tillvaron ett tag för att bara kvickna till.
Men så ser ju inte verkligheten ut och det är väl egentlgien inte så jag vill heller men jag är bara så trött ibland!
Tids nog hinner infektionerna läka ur kroppen om inte annars så får jag väl köpa mig lite lämplig penicillin för att friskna till.
När jag sen blir frisk vet jag ju att allt ser annorlunda ut och det är lättare att fejsa mödor då.
Snart kommer två av bruttorna hem, den ena från Linköping den andra från storasyster. Det behövs planeras mat och det tänkte jag överlämna åt dem då jag har ätit lunch/mellanmål bestående av Brie och salta kex...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0