Lördag hela veckan...

... eller åtminstone idag.
Idag är det inplanerat en ridtur med vårt nya stjärnskott på Godby!
Det har tagit ett tag att hitta en ersättare åt Emilia men jag hoppas vi har lyckats och det känns faktiskt som det!
Alla som känner oss vet att det inte är helt enkelt att ramla in i vår gemenskap och det beror inte på att vi är särskilt besvärliga... kanske bara lite bara oss!
Lilla Gucci anpassar sig bra och den lilla skrutten börjar till och med att kunna vara ensam korta stunder då vi går ner och röker. Det är rätt makalöst för en ett par månader gammal valp! KattN lider till synes men med tanke på hur hon drar igång med bus så är det inte helt helhjärtat för liiiite tycker hon att det är kul med en liten hund i huset igen!
Annars dräller det på som vanligt... jag har svårt att be om hjälp när det behövs för då prioriterar jag hellre bort behoven. 
Jag har även valt bort en hel del åt mig själv för nu kör vi! Jag kommer att börja med arbetsträning nästa vecka och då är det slut med engagemang för min egen del. 
Framtiden bådar arbete vilket är gott och det håller så länge det håller!
Även där är det skönt med avlastning i stallet för hästarna är de enda som inte är självgående nu när det ser ut som det gör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0