Nu ska här rensas!

Eller snart, i varje fall! Älskling har kommit med den briljanta idén att åka till miljöstationen med diverse skräp. Det tar ju inte särskilt länge att samla ihop en försvarlig mängd och nu har vi inte ens varit iväg efter jul än.
Eftersom man rensar undan får man också handla nytt! Pops har 50 % på höst-/vinterkläder så det gäller att inte missa det.
Sen var det det här med Spindel-E och hinkar i vintertid! Nu låg det en hink med sprucken botten och en lapp bredvid... E! Det GÅR inte att bruka våld på bottenfrusna hinkar! Varken med grep eller knacka dem i väggen! Inte utan att de spricker i alla fall...
Tur är väl det att Dollar$tore säljer schyssta hinkar till bra priser... sen kanske de har något annat roligt som jag inte behöver...

Nähä... Långfillingar på och slut på sovmorron... snart...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skicka den där älskling hit åxå så ska han få mer med sig till stationen :-)

2012-02-04 @ 09:34:33
Postat av: Anonym

Skicka den där älskling hit åxå så ska han få mer med sig till stationen :-)

2012-02-04 @ 09:53:51
Postat av: Saxin

HAHA, jag gör av med minst två hinkar varje vinter. VARFÖR lär jag mig inte?

2012-02-04 @ 10:46:43
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0