"Kan hästar hoppa över soffor?"

saxin  ([email protected]) om Soffan är död! Länge leve soffan!:

kan hästar hoppa över soffor? hm ;)
jag tänkte att annars skulle man kunna kasta ut den i stallet, typ foder/fikaboxen. Men tänk vad många spindlar som kommer lägga ÄGG i den. nejtack!

Tarja svarar: Men dumma dig! Naturligtvis kan hästar hoppa över soffor! Men vad våra skulle säga vill jag inte ens föreställa mig ;)
Men å andra sidan... Det skulle garanterat ge något att blogga om, som följetong...
Jag vet! Du rider, jag plåtar!!! Får jag lägga in bilderna från akuten med?? ;)
Du kan dessutom behöva några fler spindelägg. Jag kan tänka mig att de flesta du har svalt innan har kläckts och storknat i helgernas ciderångor... :D


Till Er läsare som inte hänger med i det interna snacket: Gå gärna in på Emilias blogg... En halvgalen stalltjej som nyligen fyllt 18, har spindelfobi och klart godkända idéer för att platsa stallet i Godby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0