Sovmorron! Eller??!

Hur klantig får man vara!
När kaffet är på och jag börjar duka fram frukost så inser jag att det är måndag... på måndagar har Anna sovmorron... till 10...
Så varför i hela fridens gör jag då uppe med klockan 6.30!?
När huvudet är dumt får kroppen lida...

Sen KAN jag ju inte gå och lägga mig igen. Har jag vaknat så ÄR jag vaken.
 
Idag är optikerbesök inbokat så vi får väl se om det kommes ihåg hela dagen... eller om vi har glömt det innan eftermiddagen.
Där har vi gjort en deal.. Anna behöver glasögon men vill ha linser...
Specsavers erbjudande gäller inte linser.
Anna kollar synen gratis, väljer glasögon ur billigaste sortimentet (som hon ändå måste ha vare sig hon vill eller inte) sen kan hon be om synstyrkan och fixa linser nån annanstans.
 
Jag måste också ta för diskussion med Emilia om vi ska flytta hästarna tillbaka! Nu börjar ruskvädret med de borde kunna beta ett par veckor till. Men vi fryser...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0