Ny dag!

Så då var det en ny dag med nya prövningar!
Dagens telefonsamtal med BUP gav bra vibbar... egentligen som vanligt då Marias kontakt där är kanon!
Lugnet dessa förmiddagar då inget behövs göras är kanon! Det är underbart att bara glida runt och plocka med det som man har lust med.
 
Gårdagens filmkväll med ungdomarna slutade som brukligt... efter halva filmen var alla trötta och gav upp för att lägga sig. Det finns ju inget att klaga på när tonåringar frivilligt kryper till kojs före 22... eller?
Däremot morronpigga sådana är lite ansträngande då jag har lite sömn att ta igen. Men omelettfrukost är ju helt ok att offra sig på.
 
Jag antar att dagen kommer att fortlöpa som vanligt...
Lite myndighetskontakter...
Lite hästar...
Lite plock...
... just ja... handla...
 
Men nu ska jag ta mig i kragen och ta mig till rutan "GÅ", inkassera 4000 kr och vandra vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0