Mitt hjärta blöder! Mitt hjärta välkomnar!

Ren och skär sorg...
Det kan inte ens beskrivas.
Läser idag om ett par till som förlorat sitt barn. När, var, hur är helt betydelselöst för den förlusten känns...
Jag kan inte påstå att jag vet hur de föräldrarna känner men jag kan bara känna min sorg i det.
Som ett knytnävsslag slår den med full kraft och jag önskar att den som redan är sargad kunde få ta det för att låta andra slippa!!!
 
Å andra sidan välkomnar vi vår nya familjemedlem och önskar all lycka till tjejernas nya kusinsbarn!!
 
Växlingarna i livet är inte förutsägbart och tur är väl det!!
Men jag kan inte påstå att det alltid är lätt!
 
Nu tänker jag ta några minuters time-out och låta sorgen/glädjen finna rätt plats för att sen möta dagen!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0