Ljusglimtar!

Det är otroligt hur små, positiva saker kan förgylla vardagen!
När jag summerade dagen för vännen så insåg jag hur mycket det betyder med de egentlgien ynkligt små grejerna.
Att få en pratstund med minstingen...
Att gå på besvärligt möte... vilket i slutändan visade sig vara en myndighetsmiss och inget annat...

Det räcker med så lite!
Igår åkte värmen på en aning... det var Anna som började frysa först.
Annars försöker jag hålla lite på hösten och börja med tofflor osv men nu blev det för kallt tyckte hon.
 
Idag är det föräldramöte på gymnasieskolan! Få se om jag lyckas komma ihåg det ända tills dett är dags! Standard är ju annars att jag kommer ihåg hela dagen och när tiden är inne är det som bortblåst.
 
En vän har det lite besvärligt just nu... eller lite...
Jag lider med henne när det krånglas med egentligen  enkla saker.
Människor ger goda råd utifrån att problem uppstår pga fostran...
*bah*
Det är kanske det enkla att tro på men ännu enklare att förstå att omvälvningar ruckar familjers världsbild och allra helst barnen hamnar i kläm. I min värld är det enklare att se verkligheten även om det blir så mycket svårare att åtgärda!
 
Kaffe!
Röka!
Slappa!
Plåga dem med sovmorron!
Sen kanske jag till och med gör nåt vettigt fram till jag ska glömma mötet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0