Ja, Nej, Ja, Nej...

... Ja...Står inför ett beslut som jag inte vill ta!
Men det lutar mot ett Ja... eller egentligen finns det inget val.

Hur som så hoppas jag att jag har lite människor kring mig som kan plocka ihop resterna. Det är nog rätt så klart vilka jag vill be om vad.
Uh, det lät drastiskt och det är det med men ibland blir det som det blir.

Idag hoppas vi på sol hela dagen och jag tänker vara ute en hel del!
Hur många tråkiga saker som än blir så finns det alltid fler bra grejer!
Det räcker med att gå upp på morron och se dem man älskar och tänka på dem som inte är hemma just nu. Alla har inte sån tur att de äger den förmånen!

Ja, Nej, Ja, Nej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0