Det var den helgen...

... vilken tur att det kommer fler!
 
Har haft det riktigt bra med både tonåringar och vuxna! Ibland bara flyter det på som det ska!
Idag passade jag och Emilia på att rida hem hästarna till Godby. Det är en ritt på drygt en mil och det mesta backe ner.
En hel del av turen går genom bebyggelsen i stan och Västerbron med sina trafiklysen.
Det är tur att det finns en svärson som är så bussig och kör bil framför så lysena slår om!!
Sen måste jag ju säga att jag är stolt över våra bonnahästar som kan bete sig genom stan! De är så jävla duktiga!! för att inte tala om ryttarna som är så bra trots ganska mör sits, slitna ben och uttröttade axlar efter hästarnas peppande.
Efter två och en halv timme landade vi "hemma" med varma, lite svettiga och trötta hästar.
Sedan lämnade vi dem med näsan i hemmabetet för att vila upp sig till i morron!
 
Kvällen har varit lite seg! Det är jobbigt med helg utan sömn... tonåringarna lyckades tystna kl 7 på morron så gissa om jag är slut! Dock straffade det ut sig rejält på den ena som är bra dassig i dag... välkommen till höstsjukdomarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0